Malý web zaměřený na propagaci konkrétního výrobku nebo služby.
Microsite
- Patří mezi moderní marketingové nástroje.
- Tyto menší weby dosahují marketingových cílů snáze a s nižšími náklady, než kdyby byly součástí velkých korporátních webů.
Odlišnosti microsite od klasické webové prezentace:
- Malý rozsah (max. 3-8 stran)
- Jednoduchá, většinou nezvykle členěná navigace
- Kreativní grafika s dynamickými efekty
- Vysoký podíl interaktivity s uživatelem (častý flash)
- Užší cílová skupina
- Méně požadavků na použitelnost
- Virální šíření
- Propojení se sociálními sítěmi
Hodí se k propagaci určitého produktu, či akce. Používá se i k přímému prodeji, nebo jako cílová stránka reklamních kampaní.
Používají se jak k pořádání elektronických soutěží a her, tak k nejrůznějším průzkumům a anketám.
Pomáhají budovat brand.