Tak a zase je tu září a hlavní sezóna roku pomalu volá! Přinášíme seznam produktových vylepšení, o které jsme vylepšili váš internetový obchod.
Tak a zase je tu září a hlavní sezóna roku pomalu volá! Přinášíme seznam produktových vylepšení, o které jsme rozšířili váš internetový obchod.
✅ Nové funkce, které nic nestojí a potěší
Číselník zemí doručení
V objednávkovém procesu a registračním formuláři, kde se volí země pro doručení a informace o adrese, jsme přidali k názvu země i její mezinárodní zkratku pro lepší orientaci zahraničních zákazníků.
Lime Talk a Facebook Messenger
Zprovoznili jsme velmi poptávané chatovací služby, kterými jsou
Lime Talk a
Facebook Messenger. Spustit je můžete velmi jednoduše v sekci Aplikace 3. stran pod položkou „Sociální sítě a komunikační nástroje“.
Pro spuštění služby Lime Talk je potřeba zadat do administrace e-shopu ID, které poskytovatel služby přidělí. Pro aktivaci Facebook Messengeru se vkládá Page ID.
U obou služeb se následně do stránky e-shopu načte script, který chat nebo messenger zobrazí.
Logo v objednávce a dokladu
V nastavení objednávkového procesu můžete nově přidat vlastní logo do objednávky a dokladu. Loga se podobně jako podpis v dokladech zobrazí v původní velikosti. Doporučujeme nepoužívat obrázek s průhledností.
Šablony e-mailových zpráv – vlastní stavy objednávek
V červenci jste mohli prostřednictvím hlasování rozhodnout o tom, jaké funkce budou zařazeny do vývoje a nejbližších aktualizačních balíčků. Největší zájem jste projevili o rozšíření e-mailových šablon pro vlastní stavy objednávek.
Vaše přání jsme vyslyšeli a přidali pět nových šablon pro vlastní stavy objednávek. V systému jsou označeny „Objednávka – změna vlastního stavu #1“ až „Objednávka – změna vlastního stavu #5“.
S každou z těchto šablon je možné připojit jeden vlastní stav, se kterým bude použita. Pro všechny nepřiřazené vlastní stavy objednávek je nadále použita jako výchozí šablona „Objednávka – změna vlastního stavu“.
🔧 Úpravy a optimalizace
Google Analytics – úprava přihlášení
Do nastavení modulu pro Google Analytics jsme přidali doplňkovou možnost vložení měřícího kódu „ID měření“, která aktivuje na stránkách e-shopu měřící script.
ID měření získáte ve správci účtu Google Analytics u konkrétní služby, kterou máte pro e-shop nastavenou.
Výměna loga u aplikací 3. stran
Upravili jsme některá loga aplikací 3. stran, abychom je drželi v aktuálnosti. Úpravy se dočkalo například logo Google Ads, Uservoice nebo Zendesk.
SmartEmailing
Pro snadnější rozlišení kontaktů ve Smartemailingu jsme přidali přenášení vlastních polí, díky kterým lze kontakty třídit. Jsou to pole: Souhlas udělen, Zdroj kontaktu, Ceník a Název PoPup okna.
Do pole “Souhlas udělen” se ukládá informace, zda zákazník udělil souhlas se zpracováním osobních údajů v objednávce. Do pole "Zdroj kontaktu" se propisuje informace, na jakém místě byla registrace provedena. Do pole "Ceník" se přenáší, jaký ceník má aktuálně klient přiřazen. Do pole "Název PoPup okna" se předává informace o PopUp okně, pokud se z něj zákazník registroval k odběru novinek.
Zobrazení konečné ceny – informace o DPH
U vybraných šablon v objednávkovém procesu bylo upraveno zobrazení informace o sazbě DPH u koncové ceny.
Administrace
V administraci jsme optimalizovali zobrazení dodatečných informací, které se zobrazovaly po najetí myší a v určité kombinaci zůstávaly skryty pod jiným obsahem. Dále jsme omezili aktivní šířku checkboxů a odkazů na nezbytně nutnou šířku.
Porovnávání produktů
Upravili jsme zobrazení ceny s uvedenou DPH v přehledu porovnávaných produktů na některých šablonách, kde docházelo ke spojení textu ceny a sazby DPH.
U šablony Fashion v tabulce porovnávaných produktů jsme změnili barevnost sloupce s názvy parametrů.
Zobrazení výsledků hodnocení produktů
V přehledu produktových hodnocení došlo k úpravě zobrazení grafu.
Šablona SuperBistro
U šablony
SuberBistro jsme vyladili zobrazení přeškrtnuté ceny obvyklé. Úpravy se dočkalo dále zarovnání informací o objednávce v přehledu po dokončení objednávky a náhledu objednávky pro zákazníky.
Šablona Cosmetics
U šablony
Cosmetics byla pod název produktu doplněna možnost jeho hodnocení přímo z detailu produktu. Původně totiž bylo možné produkt hodnotit pouze z rozbalovací nabídky.
Dále došlo k úpravě:
- grafického prvku linky šablony Cosmetics v příznakové sekci v košíku, který překrýval název produktu,
- tlačítka pro uzavření náhledu obrázku na detailu produktu.
Šablona Whitespace – oprava bloků patičky
U šablony Whitespace bylo optimalizováno zobrazení patičky, kde docházelo k nesprávnému přetékání bloků a jejich zarovnání.
Šablona Geek – patička
U šablony Geek bylo optimalizováno zobrazení patičky, kde docházelo k chybnému zarovnání bloků v případě, že v sekci doprav nebo plateb nebyly k zobrazení žádná loga.
Šablona Rebel
U šablony
Rebel jsme upravili zobrazení v responzivním režimu v objednávkovém procesu – části výběru dopravy. Dále jsme vyladili sekci posledně prohlížených produktů, kde při najetí myši docházelo k posunu bloků.
Přílohy e-mailových zpráv – šablony e-mailových zpráv
Z důvodu omezení objemu dat, které je možné zasílat přes aplikace pro odesílání e-mailů, byla v šabloně e-mailových zpráv upravena kontrola velikosti vkládaných příloh. Celkový objem vložených a odesílaných příloh je omezený na 3 MB.
Další změny na různých místech:
·Propisování čísla balíku a trasovacího odkazu zásilky
·Aplikování kupónu s omezením na kategorii
·Řazení produktů dle ceny
·MallPay – URL externích obrázků u produktu
·PDF export dokladů a objednávek
·Nulová sazba DPH – zobrazení ceny
·Tatra Pay – úprava napojení
·Uložení nastavení kategorie článků
·Porovnávání produktů – modální okno