Co je nového? Pojďme se společně podívat na novinky a optimalizace v systému FastCentrik nasazené v poslední době.
Novinky ✅
Rozšíření datové vrstvy = přesnější informace o objednávkách
Nově jsme do datové vrstvy na děkovací stránce po uzavření objednávky přidali informace o zákazníkovi. Propisuje se ID zákazníka, jméno, adresa, e-mailová adresa a ID ceníku.
Dále jsme přidali parametr „gtin“, do kterého se propisuje EAN produktu.
Jak vám to pomůže? 💡
Toto rozšíření můžete zužitkovat při implementaci doplňkových konverzních kódů třetích stran a jiných aplikací, které vyžadují informace o zákazníkovi ve svých kódech. Například v nástroji Google Analytics si můžete skrze Cíl změřit registrované zákazníky a sledovat, jak nakupují (díky ID ceníku).
Nový XML feed pro ViVNetworks
ViVNetworks je jedna z největších a nejvýkonnějších affiliate sítí ve střední a východní Evropě. Pro tuto službu jsme vytvořili nový XML feed, který je strukturou shodný jako feed pro Google. Liší se pouze v tom, že se u produktů nepřenáší kód produktu, nýbrž databázové ID produktu.
Jak vám to pomůže? 💡
Tento feed můžete použít v případě, kdy je v e-shopu formát kódu produktu nevhodný pro další zpracování (například z důvodu nepovolených znaků).
GPwebpay – přidání parametru ADDINFO
V souvislosti s implementací evropské směrnice PSD2 došlo při platebních transakcích k vícenásobnému ověření zákazníka, tzv. silnému ověření klienta.
Pro uplatnění výjimky vztahující se k silnému ověření a urychlení celého procesu je potřeba posílat z e-shopu do platební brány GPwebpay další údaje o zákazníkovi. Díky tomu, že platební brána obdrží více informací, může jednodušeji ověřit totožnost. A protože má zákazník při platbě méně komplikací a překážek, může tato úprava výrazně zvýšit konverzní poměr.
Z těchto důvodů jsme modul platební brána GPwebpay jsme rozšířili o povinný parametr ADDINFO, v němž se při karetních transakcích zasílají následující zákaznické informace:
- Jméno
- E-mailová adresa
- Domácí telefonní číslo
- Číslo mobilního telefonu
- Fakturační adresa
- Dodací adresa
Úpravy a optimalizace 🔧
Úprava odesílání e-mailů ke stavům objednávek
Upravili jsme odeslání e-mailu k objednávce při změně jejího stavu na „Nevyřízená“. Při této změně se nyní odesílá e-mail dle šablony „Objednávka - změna vlastního stavu“
Zásilkovna – vytvoření dodacího listu a tisk štítků
Opravili jsme generování dodacího listu k balíkům Zásilkovny na přehledu objednávek.
Úprava vzhledu administrace v sekci Šablony
V administraci jsme redesignovali sekci grafických šablon.
Úprava horního menu v šabloně Cosmetics
Upravili jsme vzhled a funkce horního menu v responzivu u šablony Cosmetics.
URL alias – Modul Multijazyčnost
Upravili jsme přesměrování URL aliasů pro e-shopy s multijazyčností, kdy v určité kombinaci byl alias přesměrován na výchozí jazykovou mutaci.
Po přihlášení z jiného zařízení se nesmaže obsahu košíku
Opravili jsme chybu v košíku po odhlášení a následném přihlášení. Nyní je možné ponechat a případně slučovat položky v košíku po opětovném přihlášení například i z jiného zařízení.
CETELEM – úprava parametru a prověření aktuálnosti napojení
Do nastavení modulu Cetelem jsme přidali nastavení pro elektronický podpis. Pokud je elektronický podpis povolen, umožňuje zákazníkům potvrdit souhlas s platbou pomocí SMS.
Foxentry.cz – úprava formuláře
V nastavení modulu pro Foxentry jsme přidali možnost vypnout odeslání objednávky pomocí tlačítka Enter.