Opět přicházíme s novinkami a vylepšeními, které vám zjednoduší práci s vaším internetovým obchodem.
Novinky ✅
PPL
Už žádné zmatky s výběrem pobočky, nudné vyplňování formulářů a stresující expedice! Chytrý modul od PPL vám s lehkostí pomůže vybrat tu nejvhodnější pobočku PPL nebo box pro vyzvednutí zásilky, zbaví vás manuální práce díky exportu objednávek přes API a do CSV a promění expedici balíků v bleskovou záležitost s CSV exportem a API propojením.
S PPL modulem máte navíc plnou kontrolu nad nastavením dopravy.
Podání online API
Modul automatizuje proces exportu objednávek přes rozhraní PPL a není tak nutné exportovat ručně data pro export, nebo stahovat štítky k balíkům z PPL. Export objednávky a tisk štítku je možný z detailu objednávky, nebo z přehledu objednávek.
Nejdříve je nutné propojit PPL s eshopem:
- Přejděte do sekce Propojení / Dopravní systémy - PPL
- Pro úspěšné propojení je nutné nastavit ID klienta a OAuth tajemství
Export do CSV souboru se provádí ručně a je možné jej provést v sekci Objednávky.
V seznamu objednávek si vyberte objednávku, která obsahuje dopravu PPL a zatrhněte checkbox na levé straně seznamu.
Jakmile budete mít checkbox zatržený, zobrazí se vám nahoře zelené tlačítko Hromadné akce.
V těch následně zvolte možnost Exportovat ve formátu pro PPL
Vyexportuje se vám následně CSV soubor, který můžete použít pro import do služby PPL.
Vzor výstupu:
Zobrazení v objednávce
V administraci na detailu objednávky jsme přizpůsobili informace u položky Dopravy PPL a také přidali nové možnosti editace.
Provedené změny:
- Pokud položka pro dopravu v objednávce bude obsahovat dopravce s dopravním systémem PPL, nově se zobrazí nejen kód dopravy, ale také typ zásilky a ID pobočky.
Nastavení doprav
Na kartě dopravy se po zvolení vhodného dopravního systému PPL zobrazuje záložka “PPL”.
- Přidání možností editovat nastavení počtu balíků, připojistit na a dobírková částka.
Hromadný přenos objednávek do PPL
Pro správný přenos je nutné na přehledu objednávek zaškrtnout všechny objednávky, které chci vytvořit.
Nad výpisem objednávek se zobrazí tlačítko PPL, díky kterému mohu hromadně vytvořit zásilky nebo tisknout štítek.
Zásilku je možné také vytvářet po jednotlivých objednávkách jednoduše přes sloupec “PPL”, který si lze nyní aktivovat pomocí „Upravit sloupce“ v levém dolním rohu seznamu objednávek
Aktualizace u dopravce PPL: Německé boxy
Přidán input pro Postnummer u Parcelboxů v Německu.
Pro doručování na výdejní místa v Německu typu Packstation (Parcelbox) se přidal input pro Postnummer. Zobrazí se ve třetím kroku objednávky, kdy si zákazník vybere Parcelbox v Německu.
Opravy 🔧
Změna odesílání hodnoty pro "consent" v Skliku
Co se změnilo:
-
Upravili jsme způsob odesílání hodnoty "consent" do Skliku. Dříve se odesílala jako text ("string"), ale nově se odesílá jako číslo ("number").
-
Důvodem změny je, že Sklik neumožňoval správné zpracování textové hodnoty "consent".
-
Díky této změně se do Skliku odesílá správná hodnota, buď 0 (nesouhlas) nebo 1 (souhlas), a to v číselném formátu.
Aktualizace dopravců na Heureka CZ a SK, Zboží CZ
Co se změnilo:
Aktualizovali jsme seznam dopravců dostupných na Heureka CZ a SK a Zboží CZ. To znamená, že pro tyto platformy je nyní k dispozici širší škála možností doručení.
Změny v platební bráně ThePay:
Optimalizace ⚙️
Rozšíření párování XML produktů s kategoriemi
Byl rozšířen XML import produktů a kategorií o další možnost párování, a to dle sCode.
Novinka v retargetingu na Seznamu: Identifikace uživatelů na základě e-mailu
Dle Seznamu: "Volitelně máte možnost aktivovat volbu Identifikovat uživatele na základě e-mailu. Po aktivaci této volby dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do Skliku, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
Upozorňujeme, že aktivace této volby má i právní dopady a zasílání e-mailu do Skliku (tzn. třetí straně) je třeba uvést v informacích pro vaše zákazníky. Podrobnosti o této funkci, a kde a v jakém rozsahu je třeba zákazníky informovat, najdete v nápovědě Skliku."
-
Zlepšení měření konverzí: Sklik bude schopen lépe propojit reklamy s konverzemi, ať už se jedná o nákup, registraci nebo jinou požadovanou akci.
-
Lepší cílení reklamy: Sklik bude moci cílit reklamy na uživatele s větší přesností, a to i na ty, kteří váš web navštívili v minulosti.
Důležité informace:
Aktivace této funkce má i právní dopady. Zasílání e-mailů do Skliku (tzn. třetí straně) je nutné uvést v informacích pro vaše zákazníky.
Podrobnosti o této funkci a o tom, kde a v jakém rozsahu je nutné zákazníky informovat, naleznete v nápovědě Skliku.
Oprava řazení variant produktů: Číselné i abecední řazení
Byla opravena chyba v řazení variant produktů. Nyní se varianty produktů budou zobrazovat ve správném pořadí v detailu produktu a v boxu produktů v kategorii. To zahrnuje jak číselné varianty (např. 36-42), tak i varianty řazené abecedně (např. s,m,l).