Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období listopad 2018.
Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období listopad 2018.
Výběr dopravy dle státu
Nově je možno pro každou
dopravu nastavit, pro který stát je daná doprava platná. Ve výchozím stavu se v košíku při výběru dopravy a platby stát nenabízí. Výběr bude nabízen při splnění těchto
podmínek:
- musí být povolena volba státu v Nastavení – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků – Zobrazit stát
- a zároveň minimálně u jedné povolené dopravy je nastaveno omezení pro stát
Na
detailu dopravy v záložce
„Omezení“ je k dispozici nové nastavení
„Umožnit dopravu pro zemi dodání“. Zde jsou nabízeny všechny státy, které odpovídají
Nastavení – Objednávkový proces – Povolené státy. Omezit danou dopravu tedy lze pouze na ten stát, který je v
Objednávkovém procesu povolen. U všech nepovolených států lze vidět přeškrtnuté oko.
Pokud tedy danou dopravu omezím např. pouze pro Českou republiku, na front-endu e-shopu se ve výběru doprav a plateb začne nabízet roletka se všemi povolenými státy. Jako první stát se nabízí ten, který je nastaven jako
Výchozí stát zákazníka v části
Nastavení – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků.
Na výběr jsou
automaticky i všechny ostatní, které jsou povolené.
Pokud se tedy přepnu na
jiný stát, výběr doprav se automaticky omezí o ty dopravy, které mají dané omezení nastaveno. Nemohu tedy jako dopravu zvolit např. Osobní odběr, pokud zvolím stát Slovensko, protože v nastavení této dopravy mám nastaveno omezení pouze na Českou republiku.
Nastavení omezení na stát se netýká výběru poboček Uloženky, Balíkobotu či Zásilkovny pro daný stát. V modálních oknech budou vždy nabízeny takové kombinace, jaké jsou nastaveny na straně daných dopravních systémů.
Pro
multijazyčnost je nastavení společné. Co bude nastaveno na jedné jazykové mutaci je platné i pro tu druhou.
Výběr doprav s ohledem na stát je platný i pro objednávku v administraci. V případě chybné volby budete upozornění
varovnou hláškou. Seznam výběru států se zde ovšem nezobrazuje. Podobně jako u hmotnostních či cenových relací a jiných platných podmínek výběru dopravy a platby.
V rámci e-shopu se
zobrazují ikony doprav a plateb bez ohledu na omezení státu a to např. v patičce, v mezikošíku.
Termín doručení pro jednotlivé dopravy na detailu produktu se taktéž zobrazuje bez ohledu omezení státu.
Marketing Miner
Pro
zprovoznění funkce postačí do
Aplikace 3.stran vložit do sekce S
tatistiky a analýzy – Marketing miner – ID projektu, které je součástí URL adresy projektu v Marketing Miner.
Následně na dashboardu v záložce
E-commerce – Přidat další statistiky – Marketing Miner – vybrat
Pozice ve vyhledávačích. Statistiku si poté můžete přemístit na dashboardu dle potřeby.
Ikony dopravy a platby v objednávce
V
Nastavení – Doprava/Platba – Nastavení doprav/plateb je
možnost zatrhnout Zobrazovat ikony doprav/plateb v objednávkovém procesu.
Automaticky se Vám v objednávkovém procesu při výběru doprav/plateb budou
zobrazovat ikony, které máte přiřazeny na detailu dopravy/platby v části Ikona způsobu dopravy/platby a to ve stejné velikosti.
Glami - úprava XML a nastavení v administraci
Přidáno
mapování kategorií do xml feedu Glami. Možnost mapování je v
Aplikaci 3.stran – Srovnávače cen – Glami
Kromě mapování zde, je
mapování i na detailu produktu, záložka XML. Buď zde bude namapována kategorie produktu na kategorie Glami, nebo je možno pro konkrétní produkt namapovat kategorii Glami.
Příklad v xml feedu:
<CATEGORY_ID>86521</CATEGORY_ID>
<CATEGORYTEXT>Glami.cz | Pánské oblečení a obuv | Pánské oblečení | Pánské mikiny | Pánské sportovní mikiny</CATEGORYTEXT>
Novinky a aktualizace v administraci FC
Nově jsou všichni uživatelé administrace FastCentriku informování o novinkách a aktualizacích přímo v administraci. Na stránku s obsahem se přihlášený uživatel může prokliknout přímo na dashboardu po přihlášení. Každý uživatel navíc vidí, kolik z těchto zpráv ještě nepřečetl.
Zapomenutý košík
Funkci Zapomenutý košík je možné si aktivovat v
Nastavení – Nastavení týkající se objednávkového procesu – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků.
E-mail s obsahem košíku bude rozeslán všem registrovaným zákazníkům, nezakázaným, s uděleným souhlasem na odebírání novinek a zpracování osobních údajů. E-mail je rozeslán po 48 hodinách neaktivity košíku registrovaného uživatele, maximálně 1x za 7 dní.
Aby se e-mail rozeslal znovu, musí být splněna
podmínka, že košík je starý 2 dny a uplynulo 7 dní od rozeslání posledního e-mailu.
Šablonu Zapomenutého košíku je možné editovat v části Marketing – Šablony zpráv.
Na kartě registrovaného zákazníka v administraci naleznete
nové údaje o poslední editaci košíku daného zákazníka a datum odeslání emailu.