Aktualizace e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za prosinec 2015
Nové funkce
Šablona Whitespace
- Na svůj e-shop si nyní můžete nainstalovat novou dvousloupcovou šablonu Whitespace. Prohlédnout a vyzkoušet si ji můžete v administraci FastCentriku pod kategorií Šablony.
Kniha přání
- V administraci FastCentriku přibyla zcela nová sekce - Kniha přání, do které můžete vepisovat své návrhy na nejrůznější vylepšení systému FastCentrik a k hlasování pro návrhy ostatních klientů. Celá sekce je rozdělena na dvě kategorie – Nové návrhy (dává přehled o vašich hlasech a návrzích) a Implementované návrhy.
ČSOB
- V administraci do sekce Nastavení/Nastavení nástrojů/Aplikace 3. stran/Platební brány přibyla nová platební brána ČSOB. Zde si pro aktivaci nastavíte ID, soukromý a veřejný klíč, které si vygenerujete na stránkách ČSOB.
- Tuto platbu si nastavíte stejně jako všechny ostatní platby.
- Platební brána ČSOB umožňuje zákazníkům pouze platbu kartou.
Pohoda - import skladové dostupnosti
- V administraci FastCentriku v sekci Nastavení/Nastavení nástrojů/Aplikace 3. stran/Ekonomické systémy/Pohoda přibyla nová komunikační šablona Skladová dostupnost, která slouží k importu pouze skladové dostupnosti a to tak, že si na Pohodě vytvoříte další Obecný internetový obchod, který slouží pouze k tomuto účelu.
Pohoda - rezervace
- Nově si můžete nechat nastavit označení objednávek příznakem Rezervováno, který se bude zobrazovat v systému Pohoda.
Kategorie pro varianty
- Pokud máte k produktu vytvořeny varianty, pak tyto dědí automaticky kategorie z master produktu. V případě, že mají varianty správně nastavenou skladovou dostupnost, zobrazují se ve feedu.
- Při změně kategorie u master produktu, se kategorie automaticky změní i u varianty. Pro každou variantu lze individuálně měnit kategorii přímo na detailu produktu.
Pop-up okno pro sběr email adres
- V administraci v části Marketing/Odběratelé novinek se zapisují e-maily těch zákazníků, kteří jsou přihlášeni buď přes box Novinky, nebo přes Pop up okno.
- V sekci Hromadné e-maily pak nově můžete směřovat hromadnou rozesílku podle e-mailových adres konkrétního pop-up okna.
Novinky emailem
- V části Marketing/Odběratelé novinek můžete nově sledovat informace o přihlášených zákaznících. Přibyly zde údaje o tom, kdy a odkud byl e-mail zaregistrován a název Pop-up okna. Podle těchto informací tak můžete zákazníky filtrovat.
- Mezi Hromadné funkce v této sekci byla přidána možnost Exportovat do xls.
Šablony SuperBistro a Technica
- Byly vytvořeny další dvousloupcové šablony SuperBistro a Technica, které najdete ve své administraci v sekci Šablony, kde si je můžete prohlédnout, nastavit, nebo editovat.
Hromadné akce v objednávkách
- V administraci e-shopu v sekci Objednávky/Seznam objednávek byla upravena funkčnost hromadných úprav.
- Pokud mezi zaškrtnutými objednávkami budou i takové, které se k dané hromadné úpravě nevztahují (např. Exportovat ve formátu pro Zásilkovnu), budou automaticky exportovány pouze ty, které danou dopravu obsahují.
- V případě, že mezi nimi nebude žádná objednávka se zvolenou dopravou, zobrazí se hláška „V tomto výběru není žádná objednávka s dopravou „Zásilkovna“. Zkuste prosím jiný výběr objednávek“.
Detail varianty - seřazení
- Pro větší přehlednost byly na detailu varianty seřazeny položky dle master produktu
Google feed
- V administraci e-shopu byla odstraněna možnost skladové dostupnosti „Na objednávku“ jelikož tuto variantu již nenabízí Google. Pokud jste tuto možnost využívali a měli s ní spárované některé položky, je potřeba provést nové párování na jinou variantu.