Zpět na seznam Aktualizací

Aktualizace FastCentrik Basic a Plus – říjen až březen 2018

Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období říjen - březen 2017

Nové funkce

Marketingová pop-up okna

  • Nový modul pro vaše e-shopy, který nastavíte v administraci FastCentriku v záložce Marketing. Zde je nové rozdělení do dvou sekcí. Ke stávající možnosti Sběr e-mailů – pop-up okna je nově přidána záložka Marketingová pop-up okna (Tady naleznete výpis uložených marketingových pop-up oken).
  • Po kliknutí na Nové pop-up okno je možné začít s vyplňováním jednotlivých částí. V záložce Základní údaje se nachází povinné pole k vyplnění – Název.
  • V druhé záložce Vzhled, která se nachází na detailu pop-up okna, můžete libovolně upravovat styl (vzhled) pop-up okna. Také máte možnost vybrat si vzhled z několika přednastavených šablon.
  • Pop-up okna můžete zobrazovat na e-shopu dle libosti.
  • Pozor: Není možné kombinovat pop-up okna pro sběr e-mailů a zároveň marketingová.

Vytvoření kopie objednávky

  • Jedná se o nový modul ve dvou variantách – jedna přímo pro Vás v administraci a druhá pro Vaše zákazníky při nákupu.
  1. Varianta – Pro Vás
  • Nastavíte v administraci FastCentriku. Zde zvolte záložku Objednávky, dále přejděte do seznamu objednávek a rozklikněte Vámi zvolenou objednávku. Na detailu samotné objednávky je pod funkčním tlačítkem přidaná nová možnost: Vytvořit kopii objednávky.
  1. Varianta – Pro Vaše zákazníky
  • Nastavíte v přehledu objednávek registrovaného uživatele. Zde se nachází nová ikona: znovu objednat všechny položky objednávky. Po kliknutí na tuto ikonu se automaticky vloží všechny položky objednávky do košíku.

Nový modul: Dárky zdarma

  • Nový modul Dárky zdarma naleznete v administraci FastCentriku v záložce Marketing.
  • Modul je rozdělen na dvě sekce: Seznam dárků a Nastavení dárků.
  • Seznam dárků obsahuje výpis uložených definic dárku tzn. Název, Kód, Hodnota objednávky, počet přiřazeného zboží a především, zda je povolen!
  • Po kliknutí na Nový dárek zdarma můžete definovat nové nastavení. Všechny definované dárky budou na front-endu e-shopu sepsány na stránce /seznam-darku. Zboží, které nenabízíte běžně k prodeji, jako reklamní předměty, či jiné produkty, zavedete pro tyto účely do databáze produktů.
  • Informace o možnosti získat dárek, se dočte zákazník v mezikošíku, malém košíku i košíku.
  • Dárky je možno editovat i v administraci, v objednávce pak klikem na “Přidat dárek”.
  • Pokud používáte systém Pohoda, je nutné zaslat do ticketu stávající šablonu pro objednávky order.xslt, my vám ji upravíme pro přenos dárku zdarma a zašleme zpět.

Platby přes ThePay

  • Pouze pro CZ verzi, postupujte následovně: V Nastavení – Aplikace 3. stran – Platební brány, je nově k dispozici platební brána ThePay. Po uzavření smlouvy s bankou jednoduše vyplníte v administraci pole Identifikace obchodníka "merchandtId", Identifikace účtu "accountId" a Heslo pro datové API. Je možno si upřesnit popis transakce a dále zatrhnout možnost Evidovat v EET.
  • Na straně administračního rozhraní ThePay naleznete údaje v sekci Nastavení – Účty u The Pay. Tam najdete zmíněné položky merchantId, accountId a heslo pro datové API.

Řazení produktů úvodní stránky

  • V části Nastavení/Úvodní stránka/Produkty úvodní stránky zvolte, jaké produkty (kromě běžných) si přejete do jednotlivých boxů promítnout. Pro běžné produkty, které jdou vlit automaticky, není nastavení nutné. Pro ostatní předměty je zde volba vybrat Master produkty nebo Varianty.
  • Dále můžete nastavit také Výchozí řazení. Na výběr máte řazení dle: Ceny zboží, Data vložení, Kódu zboží nebo Názvu a dále volbu vzestupného, či sestupného řazení.
  • Dále si také zvolíte, které produkty se v jednotlivých boxech zobrazí – naleznete v Nastavení/Nastavení týkající se produktů/Produkty úvodní stránky
  • Nový filtr vám automaticky nabídne ty produkty, ze kterých vybíráte. V rámci filtrování dle příznaků si do filtru můžete navolit jakýkoliv další příznak.

Pořadí hodnot ve vyhledávání

  • Nově je možné pro každý parametr definovat, jakým způsobem se budou řadit jeho hodnoty.
  • Nastavení najedete touto cestou: Administrace FastCentrik – Parametry – detail parametru. Zde v detailu parametru již nastavíte vše potřebné. Na výběr je výchozí systémové řazení dle zadaných hodnot a dále Alfanumericky nebo Numericky, a to vždy sestupně, či vzestupně.

Pořadí parametrů na detailu produktu

  • Nově je možné si pro všechny produkty hromadně nastavit pořadí zobrazení parametrů na detailu. V Nastavení – Detail zboží – Nastavení parametrů na detailu zboží – naleznete checkbox – Přebírat řazení z parametrů.

XML Feed pro FB

  • V administraci FastCentriku otevřete záložku Nastavení, přejděte do Nastavení nástrojů a zde do záložky XML feedy. Nově je v této záložce k dispozici feed pro Facebook. Většina dat je přebírána z nastavení feedu pro Google.
  • Feed pro Facebook si tedy převezme z Aplikace 3.stran – Srovnávače cen – Google Nákupy – mapování parametrů XML feedu a mapování kategorií XML feedu.

Obrázek loga šablon e-mailových zpráv

  • Přesněji se jedná o vložení obrázku loga u šablon e-mailových zpráv.
  • Tuto novinku najdete v administraci FastCentriku. Zde zvolíte záložku Nastavení, dále přejděte do záložky E-maily. Zde uvidíte novou možnost nastavení Obrázku loga šablon e-mailových zpráv.
FastCENTRIK

Připravujeme Demo