Zpět na seznam Aktualizací

Aktualizace FastCentrik – listopad 2018

Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období listopad 2018.

Souhrn všech aktualizací e-shop systému FastCentrik Basic a Plus za období listopad 2018.
 

Výběr dopravy dle státu

Nově je možno pro každou dopravu nastavit, pro který stát je daná doprava platná. Ve výchozím stavu se v košíku při výběru dopravy a platby stát nenabízí. Výběr bude nabízen při splnění těchto podmínek:
 
  1. musí být povolena volba státu v Nastavení – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků – Zobrazit stát
  2. a zároveň minimálně u jedné povolené dopravy je nastaveno omezení pro stát
 
Na detailu dopravy v záložce „Omezení“ je k dispozici nové nastavení „Umožnit dopravu pro zemi dodání“. Zde jsou nabízeny všechny státy, které odpovídají Nastavení – Objednávkový proces – Povolené státy. Omezit danou dopravu tedy lze pouze na ten stát, který je v Objednávkovém procesu povolen. U všech nepovolených států lze vidět přeškrtnuté oko.

Pokud tedy danou dopravu omezím např. pouze pro Českou republiku, na front-endu e-shopu se ve výběru doprav a plateb začne nabízet roletka se všemi povolenými státy. Jako první stát se nabízí ten, který je nastaven jako Výchozí stát zákazníka v části Nastavení – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků.

Na výběr jsou automaticky i všechny ostatní, které jsou povolené.

Pokud se tedy přepnu na jiný stát, výběr doprav se automaticky omezí o ty dopravy, které mají dané omezení nastaveno. Nemohu tedy jako dopravu zvolit např. Osobní odběr, pokud zvolím stát Slovensko, protože v nastavení této dopravy mám nastaveno omezení pouze na Českou republiku.

Nastavení omezení na stát se netýká výběru poboček Uloženky, Balíkobotu či Zásilkovny pro daný stát. V modálních oknech budou vždy nabízeny takové kombinace, jaké jsou nastaveny na straně daných dopravních systémů.
Pro multijazyčnost je nastavení společné. Co bude nastaveno na jedné jazykové mutaci je platné i pro tu druhou.
Výběr doprav s ohledem na stát je platný i pro objednávku v administraci. V případě chybné volby budete upozornění varovnou hláškou. Seznam výběru států se zde ovšem nezobrazuje. Podobně jako u hmotnostních či cenových relací a jiných platných podmínek výběru dopravy a platby.

V rámci e-shopu se zobrazují ikony doprav a plateb bez ohledu na omezení státu a to např. v patičce, v mezikošíku. Termín doručení pro jednotlivé dopravy na detailu produktu se taktéž zobrazuje bez ohledu omezení státu.
 

Marketing Miner

Pro zprovoznění funkce postačí do Aplikace 3.stran vložit do sekce Statistiky a analýzy – Marketing miner – ID projektu, které je součástí URL adresy projektu v Marketing Miner.

Následně na dashboardu v záložce E-commerce – Přidat další statistiky – Marketing Miner – vybrat Pozice ve vyhledávačích. Statistiku si poté můžete přemístit na dashboardu dle potřeby.

Ikony dopravy a platby v objednávce

Nastavení – Doprava/Platba – Nastavení doprav/plateb je možnost zatrhnout Zobrazovat ikony doprav/plateb v objednávkovém procesu.

Automaticky se Vám v objednávkovém procesu při výběru doprav/plateb budou zobrazovat ikony, které máte přiřazeny na detailu dopravy/platby v části Ikona způsobu dopravy/platby a to ve stejné velikosti.

Glami - úprava XML a nastavení v administraci

Přidáno mapování kategorií do xml feedu Glami. Možnost mapování je v Aplikaci 3.stran – Srovnávače cen – Glami

Kromě mapování zde, je mapování i na detailu produktu, záložka XML. Buď zde bude namapována kategorie produktu na kategorie Glami, nebo je možno pro konkrétní produkt namapovat kategorii Glami.

Příklad v xml feedu:
<CATEGORY_ID>86521</CATEGORY_ID>
<CATEGORYTEXT>Glami.cz | Pánské oblečení a obuv | Pánské oblečení | Pánské mikiny | Pánské sportovní mikiny</CATEGORYTEXT>
 

Novinky a aktualizace v administraci FC

Nově jsou všichni uživatelé administrace FastCentriku informování o novinkách a aktualizacích přímo v administraci. Na stránku s obsahem se přihlášený uživatel může prokliknout přímo na dashboardu po přihlášení. Každý uživatel navíc vidí, kolik z těchto zpráv ještě nepřečetl.

Zapomenutý košík

Funkci Zapomenutý košík je možné si aktivovat v Nastavení – Nastavení týkající se objednávkového procesu – Objednávkový proces – Informace požadované od zákazníků.

E-mail s obsahem košíku bude rozeslán všem registrovaným zákazníkům, nezakázaným, s uděleným souhlasem na odebírání novinek a zpracování osobních údajů. E-mail je rozeslán po 48 hodinách neaktivity košíku registrovaného uživatele, maximálně 1x za 7 dní.
Aby se e-mail rozeslal znovu, musí být splněna podmínka, že košík je starý 2 dny a uplynulo 7 dní od rozeslání posledního e-mailu.
Šablonu Zapomenutého košíku je možné editovat v části Marketing – Šablony zpráv.
Na kartě registrovaného zákazníka v administraci naleznete nové údaje o poslední editaci košíku daného zákazníka a datum odeslání emailu.

 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo