Zpět na blog

Jak dostat e-shop do trojice neúspěšnějších v zemi? Prozradí Gabriel Steiner

17.04.2020 13:12:15
Světu online nakupování se daří a firmy to moc dobře vědí. To je jeden z důvodů, proč tolik roste popularita internetových obchodů a jejich zakládání. Na kartu e-commerce vsadil s e-shopem Professionails.sk také slovenský podnikatel a dlouhodobý klient FastCentriku, Gabriel Steiner, jehož pestrá kariéra v oblasti e-shopů a prodeje začala již v roce 2009. Pojďte si přečíst rozhovor o jeho úspěšném podnikání a o tom, v čem podle něj tkví klíč vydělávajícího e-shopu.

 

Medailonek Gabriela Steinera

Gabriel Steiner se na poli e-commerce pohybuje již víc než 12 let. Za tu dobu založil úspěšný e-shop Professionail.sk, který se umístil v top trojce slovenských obchodů s nehtovou kosmetikou. Po úspěšném prodeji svého internetového obchodu se začal věnovat i jiných e-commerce oblastem – nyní svým zákazníkům poskytuje pomoc s vytvořením e-shopu, jeho propojením na další systémy či implementaci různých doplňků.
 
Vzhledem ke Gabrielovým letitým zkušenostem zahrnuje jeho portfolio služeb také školení a poradenství, v rámci kterého předává své profesionální know-how o efektivním fungování e-shopu. V neposlední řadě je také odborníkem přes grafiku a na svých stránkách rovněž nabízí kreativní tvorbu bannerů pro jakýkoliv internetový obchod.

Gabriel Steiner - FastCentrik

E-shop Profesionail.sk

Professionail.sk patří mezi oblíbené internetové obchody s nehtovou kosmetikou, který si na Slovensku vydobyl své prestižní postavení. Své zákazníky e-shop láká nejen na pestrý výběr zahrnující nejrůznější gely, laky, sady na nehty či kosmetické doplňky, ale také na uživatelsky přívětivé nastavení a přehlednou nabídku, kterou zastřešuje FastCentrik. Díky tomu se e-shop dodnes udržuje na špičce a těší se z vysokých obratů.
 

Rozhovor s Gabrielem Steinerem

Mohl byste našim čtenářům prozradit nějaké zásadní milníky ve Vaší podnikatelské historii a historii Vašeho e-shopu? Jak se daří Vašemu e-shopu daří nyní a kam s ním směřujete?
Podnikanie v e-commerce som začal v roku 2008 z Veľkej Británie. Predávali sme z maželkou značkovú módu a doplnky cez poľský portál Allegro.pl. Za pár týždňov som pochopil, že v online predaji sa skrýva obrovský potenciál. Po návrate na Slovensko sme sa zamerali na predaj aj cez Aukro.sk a Aukro.cz. Zlom nastal v roku 2009 keď na podnet manželky sme začali predávať sady na modeláciu nechtov :) Sklad (v detskej izbe) sme nestíhali napĺňať.

V druhej polovici roku som začínal mať pociť, že platforma Aukro je príliš obmedzujúca a preto som sa rozhodol otvoriť vlastný e-shop www.professionail.sk. Začínal som na rôznych platformách až v roku 2013 som sa rozhodol pre Fastcentrik. Bol to naozaj skvelý výber čomu nasvedčuje aj to, že e-shop Professionail.sk sa nachádza v top 3 online obchodoch s kozmetikou na nechty. Po 10. rokoch som sa rozhodol, že sa posuniem ďalej, využijem svoje vedomosti v e-commerce a projekt Professionail.sk som úpešne predal.

Co jsou podle Vás základní pilíře pro úspěch e-shopu? Jaká kritéria musí e-shop splňovat, aby uspěl i dnešní době plné konkurence?
Základné piliere úspešného e-shopu sú neustále inovácie na frontende (napriek rozdielnemu názoru UX špecialistov). Kto rád chodí do obchodu, ktorý stále rovnako vyzerá? Takto isto to je podľa môjho názoru s e-shopom. Musí vyzerať dobre, musí prekvapiť, musí zaskočiť a aj preto som bol stále prvý, ktorý sa nebál používať nové grafické šablóny.
 
Ďalším dôležitým prvkom je riešenie procesov spojených s vybavením objednávok a objednávaním tovaru. Rozhodol som sa pre informačný systém Pohoda E1, ktorý je prepojiteľný s FC a dokaže riadiť aj 3 maloobchodné predajne. Ušetrí kopec času a manuálnej práce. Tretia a tiež nemenej dôležitá vec je kvalitná a rýchla doprava tovaru k zákaznikovi, veď kto by nechcel mať doma tovar hneď ako to je možné?
 
Mohl byste nám říct, jaké byly Vaše požadavky na e-shopové řešení? Proč jste nešel do e-shopu na míru?
Požiadavky na e-shop som mal prepojiteľnosť s Pohodou a stabilita riešenia, bez výpadkov. Fastcentrik spĺňal tieto požiadavky, hoci som sa stále rozhliadal aj po riešení na mieru Shopcentrik, ale vzhľadom na okrajový sortiment aký som predával som si nemohol dovoliť tak veľkú investíciu.
 
Konkurence dodavatelů e-shopů je v dnešní době veliká. Proč jste si pro e-shop Professionail vybral právě FastCentrik?
Pre Fastcentrik som sa rozhodol na základe referencií, mal som pocit, že je to najlepšia “krabica". Fascinovalo ma to, že tá istá firma, ktorá sa podielala na úspechu projektov ako Notino, Tipa, atď, má e-shop aj pre mňa. Kto by nechcel byť súčasťou riešenia, ktoré využívajú/li tie najúspešnejšie e-shopy?
 
Na svém osobním webu píšete, že firmám či jednotlivcům nabízíte odborné e-commerce poradenství a školení. Proč jsi si vybral zaměření na FastCentrik a co všechno Vaše služby zahrnují?
Tých 10 rokov v e-commerce mi dalo, ale aj zobralo veľa. Prišiel som k bodu, že som chcel vystúpiť z kolotoča maloobchodu. Chcem tvoriť, chcem sa podielať na úspechu ostatných. Vybral som si platformu Fastcentrik z dôvodu, že ju poznám na 99,9% tým pádom viem poradiť prakticky s akýmkoľvek problémom. Pomohol som už dvom e-shopom dosiahnuť naozaj skvelé výsledky, kde prakticky z nuly som prechodom na FC zdvyhol predaj na veľmi zaujímavé čísla. V súčasnosti ponúkam kompletné odštartovanie e-shopu na FC, prechod už existujúceho e-shopu na FC, napojenie na Pohodu aj menšie grafické práce.
 
Jako klient FastCentriku jste u nás už dlouho a jako zmiňujete výše, víte přesně, jak náš e-shop funguje. Mohl byste nám prozradit, čeho si na FastCentriku nejvíce ceníte? 
Na Fastcentriku si cením stabilitu systému v 99,9 % bez výpadkov a bez tzv “rozsypania" frontendu. Toto sú pre každý e-shop kľučové aspekty. Z funkcionalít si veľmi cením ozaj široké prepojenie na Pohodu a možnosť stabilného prepojenia na aplikácie 3. strán, ako platobné brány, dopravcovia, štatistiky, viac porovnávačov a aj veľmi dobre poňatú mutlijazyčnosť a multimenovosť v jednej administrácií.
 
Poslední otázka se týká naší zákaznické péče, která je pro fungování každému e-shopu zcela klíčová. Jakou zpětnou vazbu byste dal našemu zákaznickému servisu?
Zákaznícka podpora Netdirectu je naozaj vzorová. Samozrejme nemôžu byť k dispozícií non-stop a niektoré problémy vyžadujú viac času, ale ja som spokojný na 90 %.
 

Výdělečnost v oblasti e-commerce stále roste

Svět e-commerce mohutně roste a ten, kdo se vydá touto cestou, může získat dobrou konkurenční výhodu. Důkazem je pan Gabriel Steiner, který se úspěšně pohybuje ve světě e-commerce už mnoho let.
 
Pokud i vy plánujete rozjezd svého podnikání a stejně jako Gabriel preferujete krabicové řešení, pak vám v rámci FastCentriku můžeme nabídnout přesně to, co potřebujete – od kvalitní e-shopové platformy s balíkem praktických funkcí, 16 responzivních šablon až po napojení na účetní a informační systémy nebo prvotřídní zákaznický servis.
 
V případě zájmu doporučujeme zhlédnout naši nabídku, přečíst si reference a podívat se na další skvělé výhody, které s naším krabicovým e-shopem obdržíte. Pro bližší informace nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince (+420) 800 666 222, nebo nám rovnou napište na e-mail obchod@fastcentrik.cz.
 
 
 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo