Zpět na akademii FastCentrik

Příprava e-shopu

Vybrali jste si vlastní e-shopové řešení a jediné, co vám již zbývá, je samotná tvorba e-shopu? Fáze přípravy e-shopu je pro správné fungování naprosto klíčová. Během spuštění e-shopu je potřeba promyslet hodně věcí. Ušetří to v budoucnu spoustu práce, času a starostí. Přečtěte si o tom, co je potřeba zkontrolovat a nastavit ještě před ostrým spuštěním vašeho e-shopu.

Jak psát kvalitní SEO popisky produktů a kategorií na e-shopu

Aby byl e-shop úspěšný, musí splňovat základní předpoklady. Ty se obvykle týkají atraktivní grafiky, správné organizace obsahu dle UX a působivého textu. Právě textový obsah hraje důležitou roli, a to z hlediska viditelnosti webu při vyhledávání. Váš e-shop totiž může vypadat sebelépe, ale pokud neobsahuje správná klíčová slova (keywords), pak si ho lidé nemusí všimnout.

Aktualizované vzorové obchodní podmínky APEK

Obchodní podmínky, reklamační řád, zásady ochrany osobních údajů, kontaktní informace a upozornění na cookies jsou nepostradatelnou součástí všech e-shopů podle zákonů České republiky a směrnic EU. Před nedávnem APEK aktualizoval vzorové obchodní podmínky, které jsou volně ke stažení a následnou úpravu pro všechny eshopisty.
 

Video obsah prodává!

Ano. Video. Už má v portfoliu vašeho marketingu své místo? Cože? Vy ještě své firemní, produktové, HR…video nemáte? Proč byste jej měli mít? Video je nástroj k srdci zákazníka. Během pár sekund (OK, někdy minut – dle jeho délky 😊) vytváří pocit jedinečnosti (jaká je vaše firma), lidské blízkosti (navzdory skutečným kilometrům) a akčnosti (je rychleji konzumovatelné, než cokoli jiného). A to není vše. Videa mají pro váš byznys větší přesah. Pojďte se proto podívat, proč tvořit svůj vlastní video obsah!

Sběr cookies? Dle nových pravidel jen se souhlasem

Od 1. 1. 2022 vstupuje v platnost změna týkající se lišty cookies. Do konce roku i nadále platí, že stačí návštěvníky cookies lištou informovat o tom, že na webu nějaké data sbíráte a pomocí samostatného článku nebo v obchodních podmínkách popisujete zásady zpracování osobních údajů. To se ale od nového roku mění. Jak vás to ovlivní? Čtěte dále.

Jak na e-shopu ověřovat věk zákazníků skrze MojeID

​Prodáváte na vašem e-shopu alkohol, tabákové výrobky nebo třeba erotické pomůcky? A řešíte ověření věku u zákazníků? Pojďme se podívat, jak realizovat online autentizaci plnoletosti díky službě MojeID. ​

Proč je důležitý vzhled vašeho e-shopu

Úvodní stránka e-shopu je v podstatě jako výloha kamenného obchodu. Stejně jako výloha prodejny by měla upoutat pozornost, podnítit zvědavost a vtáhnout zákazníky „dovnitř“. Což je v online stěvě někdy pořádný oříšek. A právě proto je tak důležité vytvořit přitažlivý e-shop, ze kterého vám zákazníci nebudou utíkat ke konkurenci.

Kde vzít vhodné produktové fotky na e-shop

Lidé na internetu často nakupují pouze očima. A to je důvod, proč kvalitní produktové fotky na e-shopu hrají tak důležitou roli. Upoutáte díky nim pozornost a získáte větší šanci, že si od vás zákazníci něco koupí. Kde ale takové fotografie sehnat? A jak je to s legislativou?

RSS
FastCENTRIK

Připravujeme Demo