Informace o doplňku
Retino sjednocuje ponákupní péči na jedno místo a nabízí dvě hlavní služby:
První je Retino Tracking – přehled o zásilkách na trase E-shop → Zákazník a druhou službou je automatizovaná správa vratek a reklamací od A do Z.
Díky doplňku propojíte svůj obchod s komplexním řešením ponákupní péče. Na jednom místě získáte vše pro optimalizaci vašich logistických procesů a efektivní správu zpětných procesů.
Retino Tracking
Volá naštvaný zákazník se slovy: "Kde je moje zásilka?!" Jste na schůzce s dopravcem, ale nemáte v ruce přesná data? Opravdu jsou pro vás dobírky ztrátové? – Otázky, které mohou stát tisíce korun měsíčně. Retino Tracking je řešením.
-
Sníží počet nevyzvednutých zásilek pomocí automatizace
-
Méně dotazů na podporu díky informativním automatickým e-mailům
-
Upozorní na problémové zásilky dříve, než zákazník, a to díky filtru a analytikám
-
Přesná data nejen o výkonu dopravců optimalizují logistiku
-
Všechny zásilky na jednom místě (napříč dopravci i zeměmi)

Retino Vratky a reklamace
Díky doplňku Retino propojíte svůj obchod s rozhraním pro správu reklamací a vratek, kde získáte všechny informace o případech na jednom místě:
-
Zákazníci mohou reklamace či vratky zakládat online přímo na vašem webu pomocí portálu (bez nutnosti tištěného formuláře).
-
Zákazníci si mohou objednat zpětnou dopravu (včetně zahraniční), kterou může uhradit zákazník nebo vy.
-
Už žádné zásilky na špatné adrese.
-
Komunikaci, řešení zpětné dopravy a refundace na pár kliků.
-
Přehledná analytika pro lepší přehled o celém procesu.
- Uživatelé Retina uvádějí, že jim aplikace ušetřila až 75 % času, který dříve věnovali těmto procesům.
