Informace o doplňku
Ecomail je český nástroj, který primárně slouží k odesílání e-mailů. Zvládne však odesílat také smsky a tvořit follow-up Facebook kampaně. Můžete si zde také vytvořit automatizaci rozesílání e-mailů.
Co Ecomail nabízí
1. Tvorbu Newsletteru
Tvorba e-mailů je v Ecomailu velmi jednoduchá. Vyberete šablonu, která se vám nejvíce zamlouvá a přizpůsobíte si ji vašim požadavkům. Responzivita (zobrazení na mobilním zařízení i počítači) je samozřejmostí. Do šablon lze zahrnout produktová data, která se vám jednoduše stáhnou například z Heureka XML feedu, který máte k dispozici v administraci e-shopu, sekci Nastavení / XML feedy. Do e-mailu můžete také přidat personalizovaný obsah jako je oslovení jménem nebo unikátní slevový kód.
2. Formuláře pro sběr nových odběratelů
Pro sběr nových kontaktů není nutné využívat pop-up okna z administrace FastCentriku. Ecomail nabízí možnost vytvořit si snadno a jednoduše vlastní formulář. Kontakty z formulářů pak automaticky padají do účtu u Ecomailu a pro nově zaregistrované tak můžete vytvořit sérii uvítacích e-mailů, které se posílají automaticky.
3. Statistiky
Řídit vaše kampaně vám pomohou přesné statistiky, které umožňují sledovat míru prokliků a otevření e-mailů. Samozřejmostí je také míra odhlášení. Další významnou výhodou je možnost propojení přes Google Analytics.
4. Segmentace vašich kontaktů
Díky této funkci budete schopni přesně cílit na vybranou skupinu odběratelů. Například se přesně dozvíte, že se vám Adam Novák registroval přes pop-up okno, je to muž a aktivně otevírá e-maily. Můžete tak vytvořit skupinu vybraných odběratelů se shodnými vlastnosti, na kterou můžete poslat přesně zacílenou rozesílku.
5. Kampaně
Kampaně, které by stačilo nastavit pouze jednou, a dále by fungovaly automaticky, jsou snem každého e-shopaře. Pošlou za vás e-maily, spustí Instagram a Facebook reklamy, odešlou SMS a zprávy do Messengeru. I to je reálné s Ecomailem. Nastavení automatických kampaní navíc zvládnete i když jste úplný začátečník.
Má váš odběratel Adam Novák zrovna svátek? Pošlete mu speciální e-mail s blahopřáním a vyvolejte ve vašem zákazníkovi jistotu, že jste na něj nezapomněli. Jako bonus nabídněte například slevu na další nákup.