Jak přilákat kupce aneb proč věta „prodám e-shop“ nestačí
Přilákání zájemců je prvním krokem k úspěchu. Abyste mohli se svým e-shopem zabodovat na burze e-shopů, musíte se vcítit do kůže potenciálních kupců. Co by je mohlo zajímat? Co by je mohlo přimět k nákupu? Na základě vašich odpovědí uveďte do nabídky všechny klíčové informace, aby si je zájemce nemusel dohledávat nebo se vás doptávat. Čím více informací uvedete, tím důvěryhodněji bude nabídka působit. A samozřejmě pokud máte na prodej dropshipping e-shop, připojte také informaci o jeho výhodách.
„Pokud chcete prodat e-shop, měli byste zveřejnit co nejvíce informací, na základě kterých zaujmete kupujícího. Uvedená data musí být relevantní a přesvědčivá, aby dávala zákazníkovi koupě smysl. Nejen z pohledu nabízeného sortimentu na e-shopu, ale také z finanční stránky. A o tu jde při prodeji eshopu především. Doporučení, jaké informace jsou pro prodej důležité, naleznete na našem webu v sekci Burza e-shopů.”
– Libor Zůbek, Head of FastCentrik
Pokud stále tápete, co do nabídky prodeje e-shopu zahrnout, zde nabízíme malou inspiraci. Vaše potenciální kupce bude určitě zajímat:
- historie e-shopu,
- obrat,
- návštěvnost,
- technická specifikace,
- smlouvy s třetími stranami,
- finance na provoz,
- marketing
- prodej domény,
- konkurence.