Větší objem objednávek přináší i větší počet vrácených produktů. Jak ale řešit zpětné procesy pohodlně a rychle?
Přihlaste se ZDARMA na webinář na toto téma od kolegů z Retina, který proběhne ve středu 31. 3. 2021 v čase 15:00-16:00. 🙏
Co se dozvíte?
- Jak ušetřit 75 % vašeho času stráveného řešením vratek a reklamací
- Jak si může zákazník sám založit případ u vás v systému
- Jak automatizovat komunikaci, vytváření protokolů nebo refundace
- Jak zavést dokonalý pořádek evidencí stavů a hlídáním termínů
- Jak vyřešit zpětnou dopravu, aniž byste ji museli manuálně objednávat
Informace v kostce
Téma: Automatizace zpětných procesů
Termín: 31. 3. 2021 v čase 15:00-16:00
Online a zcela ZDARMA
Přihlaste se a tým Retina vám pošle pozvánku do kalendáře. 😊