Jak se zrodila myšlenka na unikátní D-TOX drink a jaké kroky vedly k jeho uvedení na trh? Seznamte se, firma, která se pyšní více než 18 lety zkušeností v gastro oboru. V rozhovoru odhaluje, jaké marketingové strategie používají, proč si vybrali platformu FastCentrik pro svůj e-shop a jak se zapojují do festivalové sezóny. Navíc se dozvíte, proč se rozhodli pro crowdfundingovou kampaň na Donio.cz.
Můžete nám představit vaši firmu a říct co vás vedlo k vytvoření D-TOXU?
Felix Gabriel je má firma, která je na trhu více než 18 let. A vždycky měla blízko ke gastro oboru. Dlouhodobě se věnuji zdravé výživě a stravovacím dietám. Léta jsem přednášel o zdravém stravování a dietách pod záštitou nemocnice Motol pro Společnost pro Výživu. Celou tu dobu jsem sbíral vědomosti a zkušenosti a měl touhu v hlavě vytvořit něco opravdu „svého“ a funkčního. D-TOX drink je výsledkem těchto zkušeností a více než dvouletého vývoje.
Jak a kdy vznikla myšlenka na založení e-shopu?
Myšlenka prezentačního webu šla ruku v ruce s tvorbou samotného produktu. Je jedinečný- žádný podobný na trhu není. A k tomu je vždy nutná osvěta a propagace. Náš e-shop je stěžejní prodejní kanál. Je fajn něco vytvořit, bez možnosti to prodat světu to je ale k ničemu.
Jaké produkty nebo služby nabízíte a co vás odlišuje od konkurence?
Nabízíme funkční nápoj- detoxikační shot - na bázi rostlinných olejů bez obsahu alkoholu, které ve své kombinaci a díky našemu šetrnému zpracování, si uchovávají své jedinečné vlastnosti. Naši zákazníci si mohou zakoupit také merchedaizing naší značky.
Jaký je váš typický zákazník? Jaké jsou jejich potřeby a preference?
Náš typický zákazník je člověk ve středním věku, který ví, co chce a co potřebuje. Rád se baví o víkendech, protože celý týden tráví v práci. Zároveň nechce být omezený kvůli večerní párty na druhý den ráno a chce si ten víkend užít celý. Také to může být člověk, který dlouhodobě něco užívat-ať už například suplementy na cvičení nebo jiné látky a chce projít „očistou“. D-TOX drink může pomoci s jakoukoli detoxikací těla a ústní dutiny.
Proč jste si vybral pro váš e-shop právě FastCentrik?
Stojí za mnou šikovný IT tým, a ten má s e-shopovou platformou FastCentrik velmi dobré zkušenosti. Díky tomu je práce na e-shopu rychlá a pohodová. Chtěl jsem, aby byl e-shop i svým vzhledem unikátní, jedinečný, a tohle všechno je na FastCentriku, i když je to krabicové řešení, možné. Individuální úpravy pro mě byli jednou z hlavních podmínek. Takže když to všechno posčítám, FastCentrik byl pro nás jasná volba.
Jste s e-shopem spokojený?
Velice, především díky tomu, že zatím může e-shop fungovat čistě jako prezentační web, protože na e-shop budeme přecházet v řádech následujících týdnů. I to pro nás bylo důležitým měřítkem při rozhodování.
Jakým způsobem komunikujete se svými zákazníky a jaký význam přikládáte zákaznickému servisu?
Komunikace se zákazníkem je pro nás velice důležitá. Zpětná vazba nám pomáhá nejlépe „dopilovat“ náš produkt, tak aby byl náš zákazník spokojený. Každou kritiku přijímáme a pracujeme s ní. Naši zákazníci mají mnoho způsobů, jak nás kontaktovat- na našich sítích, kde jsme aktivní, přes náš email nebo kontaktní formulář na webu.
Jaké marketingové strategie používáte pro propagaci vašeho e-shopu?
Pracujeme na SEO pro náš web. Dále jsme dost aktivní na sociálních sítích, spolupracujeme s influencery a jsme otevřeni vzájemné propagaci na sociálních sítích.
Je sezona festivalů - chystáte se na nějaké?
Samozřejmě. Náš produkt si o to přímo říká, protože na festivalech se nachází velká část našich zákazníků. Na festivalech a hlavně po nich je náš produkt více než vhodný. Už jsme byli na B4L a nyní se chystáme na Colours of Ostrava. Náš záměr je dát o sobě vědět.
Na portálu Donio máte dokonce spuštěnou kampaň na podporu vzniku vašeho e-shopu. Proč by právě vám měli lidé posílat peníze?
Ano, Donio.cz jsme spustili příspěvkovou kampaň. Proč právě nám? Protože žádný jiný D-TOX drink nikde jinde na světě není. D-TOX drink je jedinečný, funkční a český. Já věřím, že lidé chtějí být součástí něčeho jedinečného, že rádi podpoří smysluplnou věc, že rádi podpoří český nápad, který pomůže potom ostatním.
Děkujeme za rozhovor a přejeme hodně úspěchů v podnikání!