Zpět na blog

Jak jsme rozjeli marketing pro Podlahářství Řepa

09.03.2021 16:08:18

Reklamy na sociálních sítích a PPC kampaně jsou klíčovou marketingovou složkou každé firmy. Koronavirová pandemie důležitost online prostředí ještě prohloubila, což přimělo firmu Podlahy Řepa s.r.o., aby přehodnotila svou prodejní strategii a více se zaměřila na online propagaci. Na pomoc si přizvala naše marketingové oddělení, které jí mělo pomoci odstranit nefungující kampaně. Jak to celé dopadlo?
 

Náš klient: Podlahářství Řepa s.r.o.

Podlahářství Řepa je česká firma s tradicí od roku 1998 provozující e-shop www.nejlevnejsipodlahy.cz. Specializuje se nejen na prodej podlahových krytin, interiérových dveří, schodů a koberců, ale do jejího portfolia patří také strojové čištění podlah nebo úprava koberců. Díky své široké nabídce a dlouholeté tradici je podlahářství Řepa jedním z nejoblíbenějších prodejců ve svém oboru.


Nejlevnější podlahy
 

Cíle spolupráce

  • zvýšit povědomí o e-shopu,
  • vylepšit pozici ve vyhledávání,
  • zvýšit návštěvnosti facebookové stránky a e-shopu,
  • vytvořit z Facebookové stránky komunikační a propagační kanál. 
  • snížit PNO


Řešení a výsledky

Přečtěte si celou případovou studii na webu NetDirect, kde se dozvíte, jak jsme postupovali, jaké změny jsme implementovali a uslyšíte názor klienta na spolupráci.

Přejít na článek

FastCENTRIK

Připravujeme Demo