Popularita Facebooku stále roste. Koncem června překonal poprvé magickou hranici 2 miliard uživatelů. Že je sociální sít dobrým nástrojem prezentace, jsme vás již informovali dříve v článku Jak efektivně investovat do placených forem propagace? Prohlédněte si dvě facebookové novinky, které vám zákazníka zase o něco přiblíží.
Zacílit na zákazníka bude zase o něco snazší
- Facebook zavádí novinku, která vám umožní vytvářet publikum z lidí, kteří odpověděli na konkrétní událost vytvořenou facebookovou stránkou nebo skupinou konkrétní značky. Díky nové funkci budete moci zakládat cílové skupiny, které chcete oslovit. Skupiny mohou zahrnovat konkrétní zájemce o danou událost nebo podobné uživatele. Nemusíte je přitom vytvářet pomocí osobních profilů. Systém vám automaticky nabídne výběr ze tří variant. Vychází při tom z kontaktů, které půl roku nazpět reagovali na nějakou vaši předchozí událost tlačítkem Mám zájem nebo Zúčastním se. Pro svou další pozvánku tedy můžete zvolit okruh lidí, kteří na vaší předchozí akci byli nebo se o ní zajímali. Systém ale také můžete použít opačným způsobem, tedy jako okruh lidí, které pozvat nechcete.
- Facebook zavedením novinky nechce jen odměnit aktivitu firem, které organizací eventů propagují svou značku, ale také podpořit ty, které událostí zatím příliš nevyužívají. Ať už chcete představit produkt klientům, uspořádat konferenci nebo pozvat známou osobnost, máte zase o důvod víc pozvat zákazníky prostřednictvím Facebooku.
Zaostřeno na video
- Facebook v posledním půl roce zaměřil pozornost na tvorbu a přehrávání videí na své síti. Od začátku letošního roku přišel s několika novými funkcemi v této oblasti a neustále pracuje na vylepšeních těch stávajících. Záměrem sociální sítě je motivovat tvůrce videí a firmy k propagaci svých značek.
- Jednou z novinek představuje nedávno spuštěné automatické přehrávání videí se zvukem. Do této chvíle se sice video na Facebooku automaticky přehrávalo, ale pouze bez zvuku. Tvůrci videí a reklam mají nyní v rukou nový nástroj, který jim pomůže zachytit pozornost publika hned při skrolování facebookové stránky. Nemusejí se tak spoléhat jen na obraz a titulky.
- Součástí novinky je také nastavení zvuku, který můžete změnit ikonkou na videu. Pokud vás ovšem novinka neoslovila a raději upřednostňujete dřívější způsob automatického přehrávání, máte možnost si tichý mód zapnout v nastavení.
- Nevíte si rady, jak na placené formy propagace? Potřebujete pomoct? Založte si Ticket nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu.