Personalizace je velmi rafinovaná marketingová technika, která umí doporučovat zboží způsobem, kterému žádný zákazník neodolá.
Doporučování zboží
-
Personalizační systém FastCentriku se táhne celým e-shopem jako červená niť. Doporučené produkty se zákazníkovi objevují na úvodní straně, v detailu produktu, v košíku i v kategorii produktu. Naposledy prohlížené zboží se zobrazuje na všech stránkách e-shopu.
-
Systém doporučuje zboží s ohledem na několik faktorů. Pamatuje si, které zboží si zákazník prohlížel, nebo koupil a kdy se o daný produkt zajímal.
- Zboží je doporučováno také na základě výsledků, které se týkají celé zájmové nebo věkové skupiny zákazníků.
Související zboží/ CrossSell
- Doporučování souvisejícího zboží, tzv. CrossSell, se spustí v okamžiku, kdy zákazník vloží něco do košíku. CrossSell doporučuje zboží dvojím způsobem:
- Novému zákazníkovi nabídne zboží podle historie objednávek jiných zákazníků
- U stálého zákazníka vychází z jeho nedávných nákupů a zobrazuje mu zboží, které s jeho objednávkou nějak souvisí.