Zpět na seznam Aktualizací

FastCentrik novinky – listopad 2021

02.11.2021 12:49:45

Co je nového? Pojďme se společně podívat na novinky a optimalizace v systému FastCentrik nasazené v poslední době.

Novinky ✅

Rozšíření datové vrstvy = přesnější informace o objednávkách

Nově jsme do datové vrstvy na děkovací stránce po uzavření objednávky přidali informace o zákazníkovi. Propisuje se ID zákazníka, jméno, adresa, e-mailová adresa a ID ceníku.

Dále jsme přidali parametr „gtin“, do kterého se propisuje EAN produktu.
 

Jak vám to pomůže? 💡

Toto rozšíření můžete zužitkovat při implementaci doplňkových konverzních kódů třetích stran a jiných aplikací, které vyžadují informace o zákazníkovi ve svých kódech. Například v nástroji Google Analytics si můžete skrze Cíl změřit registrované zákazníky a sledovat, jak nakupují (díky ID ceníku).

 
Datová vrstva

Nový XML feed pro ViVNetworks

ViVNetworks je jedna z největších a nejvýkonnějších affiliate sítí ve střední a východní Evropě. Pro tuto službu jsme vytvořili nový XML feed, který je strukturou shodný jako feed pro Google. Liší se pouze v tom, že se u produktů nepřenáší kód produktu, nýbrž databázové ID produktu.
 

Jak vám to pomůže? 💡

Tento feed můžete použít v případě, kdy je v e-shopu formát kódu produktu nevhodný pro další zpracování (například z důvodu nepovolených znaků).

GPwebpay –⁠ přidání parametru ADDINFO

V souvislosti s implementací evropské směrnice PSD2 došlo při platebních transakcích k vícenásobnému ověření zákazníka, tzv. silnému ověření klienta.

Pro uplatnění výjimky vztahující se k silnému ověření a urychlení celého procesu je potřeba posílat z e-shopu do platební brány GPwebpay další údaje o zákazníkovi. Díky tomu, že platební brána obdrží více informací, může jednodušeji ověřit totožnost. A protože má zákazník při platbě méně komplikací a překážek, může tato úprava výrazně zvýšit konverzní poměr.

Z těchto důvodů jsme modul platební brána GPwebpay jsme rozšířili o povinný parametr ADDINFO, v němž se při karetních transakcích zasílají následující zákaznické informace:

  • Jméno
  • E-mailová adresa
  • Domácí telefonní číslo
  • Číslo mobilního telefonu
  • Fakturační adresa
  • Dodací adresa 

Úpravy a optimalizace 🔧

Úprava odesílání e-mailů ke stavům objednávek

Upravili jsme odeslání e-mailu k objednávce při změně jejího stavu na „Nevyřízená“. Při této změně se nyní odesílá e-mail dle šablony „Objednávka - změna vlastního stavu

Zásilkovna –⁠ vytvoření dodacího listu a tisk štítků

Opravili jsme generování dodacího listu k balíkům Zásilkovny na přehledu objednávek. 

Úprava vzhledu administrace v sekci Šablony

V administraci jsme redesignovali sekci grafických šablon.
 

 Šablony FastCentrik

Úprava horního menu v šabloně Cosmetics

Upravili jsme vzhled a funkce horního menu v responzivu u šablony Cosmetics.

URL alias – Modul Multijazyčnost

Upravili jsme přesměrování URL aliasů pro e-shopy s multijazyčností, kdy v určité kombinaci byl alias přesměrován na výchozí jazykovou mutaci.

Po přihlášení z jiného zařízení se nesmaže obsahu košíku

Opravili jsme chybu v košíku po odhlášení a následném přihlášení. Nyní je možné ponechat a případně slučovat položky v košíku po opětovném přihlášení například i z jiného zařízení.

CETELEM – úprava parametru a prověření aktuálnosti napojení

Do nastavení modulu Cetelem jsme přidali nastavení pro elektronický podpis. Pokud je elektronický podpis povolen, umožňuje zákazníkům potvrdit souhlas s platbou pomocí SMS.

Foxentry.cz – úprava formuláře

V nastavení modulu pro Foxentry jsme přidali možnost vypnout odeslání objednávky pomocí tlačítka Enter.




Adéla Mrázková
 

FastCENTRIK

Připravujeme Demo