Zpět na seznam Aktualizací

FastCentrik novinky – březen 2020

31.03.2020 13:19:05

Březen prověřil českou e-commerce v mnoha ohledech a bezpochyby se jednalo o nejnáročnější měsíc vůbec. Online retail se musel potýkat se striktními vládními opatřeními a zásadní změnou spotřebitelského chování. Byla to výzva i pro nás, organizačně zajistit hladký chod, zvyknout si na práci z domova a nadále poskytovat maximální podporu našim klientům. I přes všechna úskalí se nám podařilo do systému FastCentrik napasovat několik novinek, které vás jistě potěší. Pojďme se na ně společně podívat.

Březen prověřil českou e-commerce v mnoha ohledech a bezpochyby se jednalo o nejnáročnější měsíc vůbec. Online retail se musel potýkat se striktními vládními opatřeními a zásadní změnou spotřebitelského chování. Byla to výzva i pro nás, organizačně zajistit hladký chod, zvyknout si na práci z domova a nadále poskytovat maximální podporu našim klientům. I přes všechna úskalí se nám podařilo do systému FastCentrik napasovat několik novinek, které vás jistě potěší. Pojďme se na ně společně podívat.
 
 

Nové funkce, které nic nestojí a potěší

 
 

✅ Úprava CSS a JS souborů grafických šablon – časové razítko 

K CSS a JS souborům grafických šablon jsme přidali časové razítko, které v případě úprav a změn v nastavení šablony vyvolá následnou aktualizaci i v prohlížečích zákazníků. 
 
 

✅ Mall Marketplace – úprava přenosů informací o zákazníkovi 

Upravili jsme import objednávek z Mall Marketplace. Nově se importované doplňující informace k zákazníkovi ukládají tak, aby je bylo možné následně přenést do navazujících ERP systémů. 
 
 

✅ Google Analytics –  Enhanced Ecommerce 

Google Analytics Enhanced Ecommerce je šikovný modul, díky kterému odhalíte detailní informace o tom, jak se návštěvníci vašeho e-shopu chovají.
 
V březnu jsme rozšířili modul Google Analytics o parametry pro rozšířené sledování (Enhanced Ecommerce) u produktů a objednávek.  Nezahálejte a využijte plné síly tohoto vylepšení!

 

✅ Sklik – Nové měření konverzí 

Od 25. 3. 2020 je v Skliku k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí. Je stabilnější a odolnější proti různým blokátorům měření. Po jeho nasazení byste měli mít přístup k daleko přesnějším datům, což může zapříčinit i rozdíl v jednotkách procent.
 
Se zástupci Skliku jsme se domluvili, že výměnu konverzního kódu provedeme za vás. Tudíž jsme modul pro Sklik aktualizovali a vy se nemusíte o nic starat.
 
Další informace o novém kódu naleznete na blogu od Skliku.
 

Opravy a optimalizace


☝ Skrytí hromadného vyhledávání

V administraci jsme dočasně schovali hromadné vyhledávání v horní části administrace. Skrytí proběhlo z důvodu testování a zlepšování výkonu e-shopů. Vyhledávat však můžete i nadále v samostatných sekcích stejně jako tomu bylo i dříve. Děkujeme za pochopení.


Dále došlo k následujícím úpravám:
Optimalizace nastavení Facebooku v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Optimalizace nastavení modulu Google Remarketing v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Optimalizace nastavení modulu Sklik Retargeting v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Optimalizace nastavení pro Menu a jeho URL odkazů v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Oprava přesměrování u stránky 404 v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Mall Marketplace – Optimalizace formátu času u termínu doručení zásilky
Mall Marketplace – Oprava a chyby v přenosu ceny dopravy a platby u přijatých objednávek, pokud je na e-shopu v nastavení cenotvorby zvoleno zadávání cen “bez DPH”. 
Úprava nastavení věkové hranice v rámci vývoje modulu Multijazyčnosti. 
Oprava chyby při duplikaci produktů a jejich souvisejících odkazů, které se do kopie produktu nepřenesly. 
 
 
adelamrazkova_fastcentrik
 
 
FastCENTRIK

Připravujeme Demo